LarryCasey Posted January 26 Report Posted January 26 If you've downloaded my packs, please give me feedback to let me know if I need to improve or correct anything.  😉 Quote
LarryCasey Posted January 26 Author Report Posted January 26 Si vous avez téléchargé mes packs, merci de me faire part de vos commentaires afin que je puisse savoir si je dois améliorer ou corriger quoi que ce soit. Quote
LarryCasey Posted April 28 Author Report Posted April 28 Vu l’absence totale de vie sur ce forum et de la team pinsound Quote
LarryCasey Posted April 28 Author Report Posted April 28 C’est dommage mais c’est juste pas possible de vendre du hardware et de ne pas mettre en place un support digne de ce nom derrière Quote
LarryCasey Posted April 28 Author Report Posted April 28 Je ne comprends pas ce manque total d’aide au créateur de pack son !! Quote
Numiah Posted April 29 Report Posted April 29 There was some trouble for some people on these forums where all posts needed to be approved by moderators. Perhaps that's why it is a bit silent... Thank you for all your efforts! Quote
Recommended Posts